13 sty 2010

Jest dobrze, ale nie najgorzej jest...

E.: Mo. tu napisali, że jeśli nigdy nie doświadczyło się wojny, więzienia, tortur ani głodu, to jest się w lepszym położeniu niż 500 milionów ludzi na świecie. Jeżeli ma się dach nad głową, ubranie, jedzenie w lodówce i gdzie spać to jesteś bogatszy niż 75 % ludzi na świecie. A jeśli dodatkowo masz pieniądze w banku i drobne w portfelu to jesteś wśród 8 % bogaczy na świecie. Bogaczy? Hmm.. No, w każdym razie nie narzekajmy, tak?
Mo.:Nie, no ja wiem że nie mam prawa narzekać, mam co jeść, mam fajną pracę i co na grzbiet włożyć... Tylko cholera penisa mi brakuje...
E.: Ty, uważaj bo ani się obejrzysz a Ci wyrośnie...



2 komentarze:

charliethelibrarian pisze...

Świetne :) Alkohol ma dobre ale też złe strony... Nigdy wcześniej tego nie widziałem. Pozdrawiam. No to siup :)

Eva Scriba pisze...

Złe strony poznaję dziś... ;)
Pozdrawiam serdecznie.