30 cze 2009

"Alkoholu tak naprawdę boją się tylko ludzie, którzy mają w sobie coś złego do ukrycia i boją się, że po wódce to z nich wylezie. Ludziom pięknym od wewnątrz alkohol nie szkodzi. No może trochę na zdrowiu." (Piotr Skrzynecki) Wczoraj sprawdzałam co może wyleźć ze mnie... Bardzo dokładnie sprawdzałam i w bardzo dobrym towarzystwie... A jedyne co wylazło, to talent aktorski podczas kalamburów. Dziękuję wszystkim z którymi mogłam się wczoraj tak dobrze bawić. Q. nigdy nie zapomnę Ci tej kryształowej czaszki i enigmy ;)

1 komentarz:

Unknown pisze...

ooooooo !
dzięki !
już myślałem , że ze mną coś nie tak :)\

świetnie ujęłaś temat !
no zdrowiu szkodzi . wiadomo .odczuwam . ha ha

myślałem ,że "ciągi" , że tygodniówki , trzydniówki ...
że okradanie , okaleczanie Rodziny ...
nie !

a może przed Światem ukrywamy to Dobro , które w nas tkwi ?
przecież nie każdy kamufluje swoją wrednotę !(?)

dzięki , że to napisałaś :)
jednak nie do imentu ze mnie głupek . bo już ...ach tam . dzięki !