12 wrz 2011

Zmiana kodu... trójka z przodu

Stało się. Przekroczyłam Rubikon. Magiczne trzydzieści wiosen życia. Dziwne uczucie, chociaż nie zamieniłabym się z nikim, ani na liczbę lat, ani na życia. A to chyba dobrze. Przeczytałam, że osoba urodzone tego dnia:
"Mądry to człowiek, wyróżniający się swą wyższością umysłową nad innymi. Usposobiony krytycznie, zamiłowany jest we wszelkich studiach. Lubi lekturę wszelkiego rodzaju i jest składnicą wiadomości. Poważny, zastanawiający się jest zdolnym myślicielem. " Ot, cała ja.

15 komentarzy:

paranoid android pisze...

Ale Ty młoda jesteś:)
Wszystkiego naj!!!!!

b_ pisze...

Gratulacje i wszystkiego najlepszego! Rozpoczyna się najlepszy okres dla kobiety.. :-)

Anonimowy pisze...

również ... "Organizm jego jest wrażliwy. Najbardziej wrażliwą częścią organizmu okazują się nieraz kiszki. Zdrowie jego jest dość dobre, co pozwala mu pracować wytrwale i usilnie." !!!
;)
Szczęścia i wszystkiego najlepszego życzę !
Wiola-Fiola

papryczka pisze...

Ot skromność! hihi
Ja już 3 z przodu zaliczę za kilka miesięcy trzeci raz:)
To bardzo budująca refleksja jeśli nie zamieniłabyś swoich lat i swojego życia na żadne inne! Możesz być z siebie dumna:) ja to bym jednak zamieniła z kimś na życia w sferze zawodowej tylko (na szczęście w sferze prywatnej absolutnie nie!, a to chyba najważniejsze)
STO LAT!! STO LAT! Życzę Ci żeby się po spełniało wszystko czego pragniesz, by rzeczywistość była piękniejsza od marzeń:))
Pozdrawiam!

sygnaturka pisze...

No, to stu latek życzę :)

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj! To pewnie weekend był ciekawy! Tylko mi nie mów, że będziesz zmieniać nazwę bloga :D Taki żarcik:) Jeszcze raz uśmiechu i pogody ducha!

Anonimowy pisze...

Wszystkiego naj! To pewnie weekend był ciekawy! Tylko mi nie mów, że będziesz zmieniać nazwę bloga :D Taki żarcik:) Jeszcze raz uśmiechu i pogody ducha!

Anonimowy pisze...

sto lat!!!

agnieszka

Eva Scriba pisze...

Bardzo, bardzo Wam wszystkim dziękuję :) Charlie, świętuję od czwartku... ;)
Pozdrawiam ciepło. Dziękuję.

anieess pisze...

Spóźnione acz bardzo serdeczne życzenia urodzinowe: Najlepszego!:)

Agata Matraś pisze...

Wszystkiego co naj! Piękny wiek!:) Pozdrawiam:)

Veni pisze...

Oh, piękny wiek. Najlepszy (na teraz ;) ) Chociaż ja czasem się łapię na tym, że nie mam trzydziestu lat, tylko dwadzieścia dziesięć :P

P.S. Najlepszego! :)))

Eva Scriba pisze...

Dwadzieścia dziesięć. Cudne! :)) Dziękuję i pozdrawiam ciepło.

.B pisze...

Hehe, świetne! A co, jeśli ktoś ma dwadzieścia dwadzieścia i coś ;)
Wszystkiego najlepszego dla młodej bibliotekarki. Ciesz się młodością!

bagienny pisze...

No to najlepszego... dzieciaku ^^