22 lut 2011

Jestem bibliotekarką i jestem z tego dumna!

W jednym z filmów (nie pamiętam tytułu) bohaterka, będąca na rauszu, wykrzykuje: Jestem bibliotekarką i jestem z tego dumna! U mnie nie jest to stan permanentny, bycie dumną z faktu uprawiania tego zawodu zdarza się, czasem z pomocą procentów. Ale są takie dni, kiedy zamiast krzyczeć chciałoby się to jakoś pokazać, tym bardziej że wobec ostatnich badań czytelnictwa, czytanie - kojarzone z naszym fachem - stało się (niestety) zajęciem elitarnym. I tu w sukurs może przyjść biżuteria. Więcej na www.etsy.com







4 komentarze:

paranoid android pisze...

To było w Mumii, a bibliotekarkę grała Rachel Weisz:)

Fajna ta biżuteria.

Anonimowy pisze...

Ten film to "Mumia":)

Eva Scriba pisze...

Fajna jest też tutaj, ale mało z bibliotecznym akcentem http://www.fabryka-kolczyka.pl/

Snowflake pisze...

znaczy że należę do elity ;>? wprawdzie koleżanką po fachu nie jestem, ale przy przeprowadzkach to książki zajmują 3/4 tira ;p