25 sty 2011

Let's play!

Agnieszka zaprosiła mnie do blogowej zabawy. Mam napisać o sobie siedem ciekawostek i zmobilizować siedmiu innych blogerów do uczynienia tego samego. Oto moich siedem (nie)ciekawostek:
1. Lubię zapach benzyny i piwnicy.
2. Zbieram gadżety z Marilyn Monroe.
3. Marzę o przeprowadzce do Nowego Jorku.
4. Nie jeżdżę i nigdy nie jeździłam na wrotkach, łyżwach i łyżworolkach - i nigdy (choć zazwyczaj się nie zarzekam) tego nie zrobię!
5. Wzrusza mnie obraz Rooms by the Sea.
6. W szkolnym teatrzyku zagrałam kolejno wiewiórkę, wróbla i borówkę. Nie wiem czy to miało jakiś wpływ na miłość do zwierząt i wegetarianizm.
7. Byłam punkówą.
A teraz o zdradzenie ciekawostek poproszę:
Fofo
Kefasa
Kaveri

10 komentarzy:

Zielona Mama pisze...

Moje wątpliwe ciekawostki:
1. Lubię lody czekoladowe i watę cukrową choć teraz trudno jest spotkać dobrą " starą" watę.
2. Będąc małą dziewczynką bawiłam się w Marka Kamińskiego.
3. Podprowadzałam didi ciuchy z szafy i podglądałam jej chłopców.
4.Czytam książki o Harrym Potterze.
5. Lubię zapach sierści mojego psa Sznurka.
6. Nigdy nie byłam i nie zamierzam być na dyskotece z białymi rękawiczkami i gwizdkami.
7. Marzę o tym by zobaczyć Taj Mahal.

Eva Scriba pisze...

Podglądałaś moich facetów? O Ty! ;))) Nie wiedziałam że lubisz watę, spróbujemy dorwać jakąś jak przyjedziesz. Buźka.

paranoid android pisze...

Jak przeczytałam punkt 3 to się uśmiechnęłam, bo właśnie czytam "Nowy Jork. Przewodnik niepraktyczny" i pomyślałam o tym samym :)
Watę można dostać ze starej maszyny pamiętajacej lata 80 w botaniku lub na cytedeli w tłoczne dni:)

Eva Scriba pisze...

Polecam też książkę Marii Kornatowskiej "Rozmyślania przy makijażu: życie codzienne Nowego Jorku" - wspaniale napisane eseje. Dziękuję za wskazówki. Pozdrawiam ciepło.

Kefas pisze...

no sama chciałaś:
1. w dzieciństwie słuchałem M. Jacksona
2. Kręcą mnie łyse kobiety (ala Nosowska niegdysiejsza;p)
3. Uwielbiam książki o Foreście Gupie oraz paragraf 22
4. Nienawidzę wódki;p wolę wino;]
5. Nosiłem fioletowe bojówki w liceum;] (teraz mi tyłek urósł;p)
6. od dyskotek wolę.. wiejskie przytupówki w remizach;p
7. chciałbym zwiedzić Tenochtitlan

Irena pisze...

1. Mam kota. Jest kotką.
2. Nie mam samochodu.
3. Jestem mieszczuchem.
4. Robię kolaże.
5. W 1981 r. wymysliłam babską imprezę "dress-party" i do dzisiaj ja organizuję. We Wrocławiu.
6. Piszę na blogu http://kotnagalezi1.blox.pl
7. Jestem szczęśliwą emerytowaną bibliotekarką.

Eva Scriba pisze...

Kefasie, dziękuję. A te bojówki to od piosenki Farben Lehre? Że taka inspiracja? ;) Pozdrawiam.

Eva Scriba pisze...

Bardzo ciekawy blog, dziękuję za rekomendację. Pozdrawiam ciepło.

Irena pisze...

Już jest druga seria cytatów Hiacynty i jej rodzinki na kocim blogu, zapraszam i pozdrawiam, Irena

Kefas pisze...

szczerze to najpierw były spodnie, potem poznałem piosenkę farben lehre;p od niej ogólnie zaczęło się moje słuchanie tego zespołu..