5 gru 2011

Fify 18+

MG: Muszę Cię zabrać koniecznie do kina, koniecznie... Bo wynalazłem takie dwa tytuły, no musimy na to iść!
E: No, zawsze chętnie... A na co?
MG: Na Silent Hill i Resident Evil! W 3D! :D
E: O_o

Królowa Karo: Nie lubię jak pada... Cały szalik mam zapadany...
E: Nie ma takiego słowa, mów zapadnięty...

Królowa Karo: No, nie wiem co mam dać Michałowi na Gwiazdkę... Nie wiem... Może mu coś z gipsu ulepię... Jak myślisz co mu się spodoba? Co mu zrobić?
E: Może loda?
KK: Tak, loda, kurde! W waflu!
E: W waflu? A nie znam... A jak to jest? Jak sobie ręką pomagasz?
KK: Świnia!

M: Masz jakiś krem... Usta mi wyschły...
E: Masz...
M.: Nawet dobry, trochę smakuje jak Nivea... Jak byłem w podstawówce, to jedliśmy Niveę na lekcji, Ty też?
E: Nie, ja jestem z pokolenia które jadło klej biurowy...

E.: Pablo, a myślisz że my moglibyśmy wydać taki kalendarz z bibliotekarzami płci męskiej? No, wiesz taki jaki opisują na Pulowerku? Mógłbyś być misterem grudnia na przykład...
P.: No, wystąpiłbym w samej czapce św. Mikołaja...
E.: Nom, w czapce w miejscu strategicznym, tylko obawiam się że mogłoby zabraknąć czapki...

Q: W page rank masz 4...
E: Uhm, czy to znaczy że jestem sławna?
Q: Jakbyś miała 8 to Doda mogłaby ci buty czyścić, ale i tak jest nieźle...

1 komentarz:

Gesner82 pisze...

Kapitalne dialogi... :)