14 sty 2013

Zapach dla bibliotekarki?

Firma Oriflame wypuściła na rynek nowy zapach pod nazwą Smarty Susie. Woda toaletowa firmowana jest znanym nam już wizerunkiem bibliotekarki oraz hasłem Czytaj między wierszami.
Opis zapachu:
Przygotuj się na ekscytujący romans z wodą toaletową Smarty Susie. Seksowne aromaty kandyzowanych fiołków i paczuli tworzą idealny zapach dla błyskotliwej uwodzicielki, która potrafi rozszyfrować miłosny kod ukryty między wierszami.

Zapach mi się nie podoba - kojarzy mi się bardziej z zatęchłym magazynem niż z fiołkami, no ale to rzecz gustu. 

Reklamujące zapach urokliwe dziewczę ma okulary, odsłonięte kolanko i stoi na tle regału z książkami i drabiny, a obok rozłożona książka i poradnik Upoluj go w bibliotece (z czymś Wam się kojarzy?;))

1. Wybierz książkę o wabiącym tytule.
2. Powoli kartkuj książkę, co jakiś czas rzucając mu uwodzicielskie spojrzenia znad okularów.
3. Pochyl się nad jego ramieniem i szeptem wyznaj, że szalenie podoba Ci się ten fragment tekstu.
4. Kiedy masz już pewność, że poczuł zapach Twoich perfum, odejdź nieśpiesznym krokiem, rzucając mu na odchodnym wymowne spojrzenie.

Zdziwię się, jeśli jakiegokolwiek mężczyznę ten zapach uwiedzie (gdyby któraś z Was próbowała, proszę mi dać znać). No, chyba że jakiegoś Piotrusia Pana, bo ten aromat przywołuje na myśl raczej babciną szafę i wspólne niedzielne wyjście do kościoła. Takie mam odczucia i nawet wizerunek Susie mnie do tej wody nie przekona.

Brak komentarzy: