20 maj 2015

Poczytaj i posprzątaj

W połowie kwietnia ukazała się nowa książka Philipa Zimbardo pod znaczącym tytułem Gdzie ci mężczyźni? Tytuł celowo chyba nawiązujący do popularnej piosenki, bo ten oryginalny to Man (Dis)connected. Co ciekawsze do polskiego wydania tej książki dołączone zostały zakładki i nie, jak to się zwykło praktykować, promujące ofertę wydawnictwa. Na zakładkach widnieje logo marki Gosia (produkty do sprzątania, przechowywania i pieczenia) i hasło Dbamy o dom ręka w rękę. Publikacja dotyczy kryzysu męskości we współczesnym świecie ogromnej roli relacji partnerskich. Zdaniem wydawcy dobrze współgra to z filozofią i hasłem marki Gosia, stąd pomysł na takie zakładki. Marka ogłosiła też konkurs na Facebooku, gdzie do wygrania są książki Zimbardo.

Zakładka źródło: portal Marketing przy kawie
Okładka źródło: portal Marketing przy kawie

4 komentarze:

Izabelka pisze...

Brzmi bardzo ciekawie...

Eva Scriba pisze...

Chętnie bym ją przeczytała... i milion innych ;) Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

Julita Husarz pisze...

Panom może się to wydawać ciut feministyczne, że doszukujemy się podziału obowiązków we wszystkim, ale wielu facetów jest nieporadnych w domu. Wolą umierać z głodu, niż skorzystać z garnków i swoich rąk.

LogoNaBalonie pisze...

Jak pewne role utarły się w dawnej przeszłości, tak automatycznie przechodzą na ludzi. A o to chodzi, by obie płcie ze sobą współpracowały, a nie dzieliły na rzeczy, które wypada im robić. Niech nagłaśnieją problem ;)