W połowie kwietnia ukazała się nowa książka Philipa Zimbardo pod znaczącym tytułem
Gdzie ci mężczyźni? Tytuł celowo chyba nawiązujący do popularnej piosenki, bo ten oryginalny to
Man (Dis)connected. Co ciekawsze do polskiego wydania tej książki dołączone zostały zakładki i nie, jak to się zwykło praktykować, promujące ofertę wydawnictwa. Na zakładkach widnieje logo marki
Gosia (produkty do sprzątania, przechowywania i pieczenia) i hasło
Dbamy o dom ręka w rękę. Publikacja dotyczy kryzysu męskości we współczesnym świecie ogromnej roli relacji partnerskich. Zdaniem wydawcy dobrze współgra to z filozofią i hasłem marki
Gosia, stąd pomysł na takie zakładki. Marka ogłosiła też konkurs na Facebooku, gdzie do wygrania są książki Zimbardo.
|
Zakładka źródło: portal Marketing przy kawie |
|
Okładka źródło: portal Marketing przy kawie |
4 komentarze:
Brzmi bardzo ciekawie...
Chętnie bym ją przeczytała... i milion innych ;) Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie.
Panom może się to wydawać ciut feministyczne, że doszukujemy się podziału obowiązków we wszystkim, ale wielu facetów jest nieporadnych w domu. Wolą umierać z głodu, niż skorzystać z garnków i swoich rąk.
Jak pewne role utarły się w dawnej przeszłości, tak automatycznie przechodzą na ludzi. A o to chodzi, by obie płcie ze sobą współpracowały, a nie dzieliły na rzeczy, które wypada im robić. Niech nagłaśnieją problem ;)
Prześlij komentarz