11 sty 2011

Jak żyć taniej

"Jak żyć taniej: 1001 porad na czas kryzysu i nie tylko" wpadła mi w ręce wczoraj w księgarni. Przy czym słowo wpadła nie jest tu być może adekwatne, bo sięgnęłam po książkę z pełną premedytacją, z przyczyn, które wszystkim bibliotekarzom powinny wydać się oczywiste ;) I w tej, jakże pouczającej książeczce, taka oto rada:

Jeśli uwielbiasz czytać książki, zapisz się do biblioteki osiedlowej lub miejskiej. Coraz więcej bibliotek pobiera roczna opłatę za członkostwo (np. 10,- za rok), dzięki czemu regularnie dokupują nowe książki ciekawych autorów. Nie musisz już kupować drogich książek w księgarniach.

Prawda jakie to proste? Tylko ten autor ciekawy mi tu zgrzyta. Bo może być popularny, wybitny, znany, ulubiony, ale ciekawy? No, ale co ja się czepiam... Kto żyw do biblioteki, wszak kryzys!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Uwielbiam takie poradniki. Przyznaję, że nie czytałem, ale już sam występ autora na youtube sprawił, że omijam ją z daleka: "Zainwestuj w swój dług" Sniegockiego.

Anonimowy pisze...

Uwielbiam takie poradniki. Przyznaję, że nie czytałem, ale już sam występ autora na youtube sprawił, że omijam ją z daleka: "Zainwestuj w swój dług" Sniegockiego.