13 cze 2011

Nie myć się, nie jeść. Czytać!

W ostatnim numerze Wysokich Obcasów pisarki opowiadają o czytaniu i ważnych w ich życiu książkach. Joanna Bator: "Gdy jestem sama - czytam nieustannie. Gdy widzę druk - muszę przeczytać. To może być książka, etykieta, ulotka, kawałek gazety znaleziony w książce, napis na murze, na zaparowanej szybie. Nie mogę się powstrzymać i zaglądam przez ramię ludziom czytającym w metrze. Mam umiejętność bardzo szybkiego czytania. Niedawno w Tokio widziałam kobietę, która uprawiała jogging z książką. Muszę spróbować. Mam kilkanaście książek przy łóżku, drugie tyle w kuchni, reszta wędruje ze mną po mieszkaniu i rozmnaża się gdy tylko odwrócę wzrok. Nie lubię ani audiobooków, ani książek w internecie, przewracanie stron, dotykanie książki to część przyjemności". Hmm, znam to doskonale... Polecam cały numer.

1 komentarz:

papryczka pisze...

Ciekawe, ciekawe:) Ja także zaglądam ludziom czytającym przez ramie i pewnie gdyby w moim mieście było metro, robiłabym to i tam:)) Biegać czytając jeszcze nie umiem, ale świetnie mi idzie czytanie w szybkim chodzie:) Jestem w tym świetna hihi