27 lis 2012

Chamlet

Chamlet to odpowiednik Złotych Malin w świecie reklamy. Ten konkurs, organizowany przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i wrocławski oddział Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, ma za zadanie wyłonić najgorsze reklamy. W tym roku Super Chamleta otrzymała ta reklama: 

Wyróżnienia przyznaje się w wielu kategoriach. W reklamie prasowej zwyciężył ten plakat:

Muszę przyznać, że mnie zatkało. Podobnie jak na widok zwycięskiej reklamy w kategorii design:


Do łez rozbawiła mnie natomiast ta:






2 komentarze:

sygnaturka pisze...

Ten ostatni plakat podesłałam znajomemu dominikaninowi z bardzo dużym poczuciem humoru i dystansem do siebie. Na pisał mi tylko "Nie wierzę!:)"

Eva Scriba pisze...

Ciekawi mnie czy ta reklama zadziałała ;) Pozdrawiam ciepło.