19 lis 2013

Eva Scriba laureatką Nagrody Młodych im. A. Wojtkowskiego

... przyznawaną przez Zarząd Okręgu Wielkopolskiego Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich za wybitne zasługi w zawodzie bibliotekarskim. Przyznam, że dawno nie słyszałam tylu miłych słów pod swoim adresem. Szczególne były dla mnie te, które dotyczyły prowadzenia bloga i pisania felietonów do Pulowerka. Otrzymałam mnóstwo wsparcia dla tych aktywności i próśb o kontynuację, co było bardzo wzruszające. Dziękuję wszystkim za życzenia, dobre słowa, piękne kwiaty i mam nadzieję, że zobaczymy się za rok w tym samym gronie, wzbogaconym o nowych laureatów.
 Z niektórymi oczywiście zobaczę się wkrótce, przy okazji organizacji branżowych przedsięwzięć ;)


10 komentarzy:

agnieszka pisze...

gratulacje :)
a w nagrodę sowy
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1385561_584016311635570_1522072580_n.jpg

Charlie Librarian pisze...

Gratulacje! I tak trzymać:)

Izabelka pisze...

A jednak! Tam myślałam czy to możesz być Ty, jak słuchałam w Radiu Merkury o tej nagrodzie. Ale dali wypowiedź starszej, po głosie, Pani Bibiotekarki, która mówiła, że przeprowadziła wraz z koleżeństwem biblioteki z XIX w XXI wiek, i że paradoksalnie media elektroniczne spowodowały, że młode pokolenie jest bardzo powierzchowne w zdobywaniu informacji.

Serdeczne gratulacje!!!!

Basia Pelc pisze...

Wspaniale, gratuluję z całego serca!!!

anieess pisze...

Gratuluję! :)

Intueri pisze...

Evo, fenomenalna wiadomość. Serdeczne gratulacje i życzenia kolejnych sukcesów.

Intueri pisze...

Evo, fenomenalna wiadomość. Serdeczne gratulacje i życzenia kolejnych sukcesów.

Maciek Rynarzewski pisze...

Gratulacje Ewa :D

SBP przyznaje nagrody za publikowanie w Pulowerku :D Imposibiru!

Eva Scriba pisze...

Dziękuję wszystkim bardzo :D
Pozdrawiam ciepło.

Unknown pisze...

To jeszcze raz gratulacje :)