17 mar 2014

Najlepszym przyjacielem samotności jest książka [wywiad]

W marcowym wydaniu miesięcznika Pani wywiad z Korą. Wokalistka opowiada o tym, że nie uczestniczy w wirtualnym życiu, a zamiast siedzieć na Facebook'u woli przeczytać książkę na Kindle'u, który uważa za superwynalazek. Książka według Kory to najlepszy przyjaciel samotności. Mówi:

Gdzie więc przebywam najczęściej? W domu, i czytam. Ale całe życie tak miałam. Zawsze miałam czas, by czytać książki. Niewątpliwie więcej tego czasu mam dzisiaj, i głowę do czytania. Książka ciągle była moim przyjacielem. Ja się nigdy bez niej ruszyłam. 

[źródło]

Opowiada o swojej fascynacji prozą Doris Lessing i Alice Munro, a także o tym, jakie książki powinny znaleźć się pokojach hotelowych.


Wywiad do przeczytania tu.

4 komentarze:

biblio pisze...

Kora i książka!

Eva Scriba pisze...

Cóż więcej trzeba? ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie. :)

sygnaturka pisze...

Kora... Nie mogę się do niej przekonać jako do osoby. Ale dobrze, ze czyta i czytanie poplaryzuje :)

Eva Scriba pisze...

Można się z nią nie zgadzać - z jej poglądami na życie, ale bezsprzecznie ma swój ogromny wkład w polską muzykę popularną i jest autorką niesamowitych, przejmujących tekstów. Za to - i propagowanie czytelnictwa - kłaniam się jej nisko. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam ciepło :)