25 sty 2015

Taka historia

Siostra mi przypomniała taką historię. Miała napisać wypracowanie do szkoły na temat Kim chcę zostać w przyszłości. Nic nie przychodziło jej do głowy, a ponieważ miałyśmy od niedawna komputer (a historia działa się w czasach dość zamierzchłych dodam) przejrzałyśmy clip arty i stwierdziłyśmy, że skoro jest ich tak dużo z tematami około książkowymi i mogłyby nam ładnie wypracowanie zilustrować, to siostra napisze, że chce zostać bibliotekarką - choć nigdy nie chciała. Los sprawił, że to ja pracowałam w bibliotece. A historia wypłynęła przy okazji takiej oto rozmowy:

E: Sis. nie martw się, bo przecież nigdy nie wiadomo co człowiekowi los przyniesie. No, czy Ty kiedyś przypuszczałaś, że ja już nie będę pracować w bibliotece?
Sis.: Prawdę mówiąc to  nie sądziłam, że w ogóle będziesz kiedykolwiek pracowała w bibliotece...


Brak komentarzy: