18 maj 2011

Strongwoman

W Bluszczu (tak, tak wróciłam do tego, niegdyś skrytykowanego magazynu - zmiana ojca prowadzącego wyszła tej gazecie na dobre) wyczytałam, że Mariusz Pudzianowski bywa na Giełdzie Książek Przeczytanych, gdzie pokazuje ile to on jest w stanie książek unieść. Podnoszenie zakurzonych woluminów to jedyne co może zrobić Strongman, gdyż jak sam deklaruje książek czytać nie lubi. Większy z niego byłby pożytek , gdyby dał się jednak z książką czytaną w obiektywie uwiecznić (no wiecie, że można łączyć ponadprzeciętną siłę z mądrością, niczym Superman itp.) bo 60 kg książek (bo tyle ten najsilniejszy mężczyzna przeniósł w antykwariacie) to ja przerzucam przy inwentaryzacji jedną ręką i taki siłacz (patrz zdjęcie) wrażenia na mnie nie robi żadnego.



2 komentarze:

bagienny pisze...

No cóż, wiedza wiele waży... kilogramów bwhahahaha

FreeFight.pl pisze...

Moja odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=ir--AWYdkOw