2 lip 2013

Nowy gmach Biblioteki Raczyńskich

Przyznaję - nie byłam na otwarciu nowego gmachu Biblioteki Raczyńskich, ale udało mi się tam zawitać dzisiaj. Byłam zaskoczona pozytywnie przestronnymi wnętrzami, designem biblioteki (może poza zbyt surowym kolorem ścian i słabym jak na razie oświetleniem). W bibliotece tłumy i każdy coś wypożycza, co biorąc pod uwagę sezon ogórkowy jest nie lada osiągnięciem. Zdjęcia robione za pomocą komórki, więc wybaczcie proszę ich słabą jakość. Zresztą co ja tu o zdjęciach! Zapraszam do Poznania i zwiedzania! :)

Wejście łączące starą część z nową

Schody i przechodzące przez dwie kondygnacje drzewo


Herbaciarnia





Czytelnia i podświetlane półki - mom, please! ;)


Czytelnia czasopism

Wypożyczalnia główna


Absolutne pozytywne zaskoczenie - miska dla psów-przewodników

4 komentarze:

Izabelka pisze...

O matulu.... high-life...nie dowierzam własnym oczom

Basia Pelc pisze...

Jeziuniu aż mi słabo, a miska na wodę mnie rozłożyła na łopatki :)

sygnaturka pisze...

Bardzo mi się podoba, mam nadzieję, ze we wrześniu będzie czas, by ją zobaczyć ;)

Eva Scriba pisze...

W sumie to niezły pomysł. Tym bardziej, że nasza w remoncie :/
Pozdrawiam.