Ankieta - rzecz nieodzowna, gdy bibliotekarz chce się dowiedzieć, czy to co oferuje w zakresie usług i obsługi jest dla użytkownika satysfakcjonujące. Można potem wyniki zebrać w artykuł i na konferencję pojechać. Choć przyznam, że takie wywody że tu tyle procent, a tam tyle, zazwyczaj mnie nudzą. Pytania otwarte są ciekawszym źródłem informacji, a cieszą szczególnie gdy są pozytywne. Ktoś w formularzu rekrutacyjnym zapytany o to, czym kierował się przy wyborze naszej uczelni odpowiedział: Bibliotekary są zajebiste i niezłe sesje zdjęciowe robią. A w ankiecie dotyczącej obsługi znalazłam takie perełki: Fachowa, sprawna i miła obsługa. Inne biblioteki mogłyby się
tego od Was uczyć oraz Biblioteka jest najfajniejszym miejscem na uczelni. I na dyżurze weekendowym od razu jakby lżej... ;)
rys. Marek Raczkowski dla ING |
6 komentarzy:
Wprawdzie nie a propos tekstu, ale za to na temat nowego zdjęcia: b.fajne (jak zawsze zresztą!)
Bardzo dziękuję! :D
Pozdrawiam serdecznie. :)
Zdjęcia Autorki bardzo fajne. Odciągają uwagę od tekstu :) Ciekawe, czy "lokowanie produktu" marki Osho jest świadome?
Gratuluję opinii osób odwiedzających bibliotekę.
Dziękuję. Spodziewałam się reakcji z Twojej strony ;) Świadome, świadome... no i oddające stan ducha na ten czas.
Dzięki za komentarz. Pozdrawiam.
Ja wolałam to pod drzewkiem, z książką i w bluzeczce w paski:) To też byłaś Ty?
Tak jest :)
Prześlij komentarz