17 lis 2015

Lepsza biblioteka niż Empik

Fragment wywiadu z Hanną Bakułą:

Mimo że wydała Pani wiele książek, podobno nie lubi Pani spotkań autorskich. 
 Lubię spotkania, które są organizowane z głową w fajnym miejscu. W tym roku definitywnie odmówiłam spotkań w Empikach. Ostatnio w Krakowie przyszło siedemdziesiąt osób, a na widowni przygotowano pięć krzeseł. Ludzie stali w przejściu, inni przechodzili, jedli, wlekli zakupy, a ja siedziałam na estradce metr na dwa metry z jakimś totalnie nieprzygotowanym do rozmowy facetem. Powiedziałam sobie, że to ostatni raz i nikt mnie już nie namówi na coś takiego! Świetne są natomiast spotkania autorskie w bibliotekach publicznych – w Mikołajkach, Ciechanowie, Inowrocławiu. Tam wszyscy czekają od miesiąca, żeby się ze mną zobaczyć, są ładnie ubrani, przygotowani, zadają interesujące pytania i są naprawdę ciekawi tego, co powiem. Zawsze przychodzi od stu do dwustu osób, a w takim Empiku zdarzyło się, że było ich siedem. Dobrze, że przyszłam wtedy z czwórką znajomych, to już było jedenastka.
Cały wywiad tu<<<

[źródło]

Brak komentarzy: